Zapraszamy na

Spotkania o marketingu

Organizujemy cykl spotkań na żywo, w formie online. Tematem przewodnim jest marketing. To połączenie bezpłatnego szkolenia z miejscem na rozmowy, konsultacje i wymianę doświadczeń.
Zapisz się

Czy też czujesz, że jest co raz mniej okazji do prawdziwych spotkań?

Internet jest pełen filmów i podcastów, ale bliżej temu do telewizji lub radia niż prawdziwych relacji. Postanowiliśmy to naprawić.

 

Wpadliśmy na pomysł zorganizowania regularnych wydarzeń na żywo (online). Zamiast monologu, proponujemy rozmowę i wymianę doświadczeń związanych z tematem marketingu.

 

Wstęp na spotkania jest darmowy i dostępny dla każdego, wystarczy się zapisać. Na tej stronie znajdziesz szczegóły na temat najbliższych terminów, ale też samej formuły.

Zapisz się

kiedy jest

Najbliższe
spotkanie

Okazja do udziału będzie już we wtorkowe popołudnie, 24 września o 18:30. Zapisz się, nawet jeśli nie możesz być na żywo. Otrzymasz link do powtórki.
Zapisz się

Nie odkładaj zapisu na później. Czasu zostało niewiele, najbliższe spotkanie startuje już za:

Dni

Godzin

Minut

Sekund

Odbierz bezpłatny bilet

Zaraz po zapisaniu się, wyślemy Ci wirtualny bilet. To potwierdzenie udziału i dostępu do powtórki. Sprawdź czy jest w Twojej skrzynce.
Zapisz się

Temat spotkania

O czym porozmawiamy?

Tematem najbliższego spotkania jest komunikacja w marketingu. Jak opowiadać o swojej ofercie, żeby zainteresować klientów i ich do siebie przekonać?

 

Na spotkaniu rozprawimy się z siedmioma problemami związanymi z komunikacją:

Zapisz się

  • Blokady: Czyli co zrobić, kiedy nie lubisz o sobie opowiadać?
  • Tematy: Czyli jak znaleźć wątki interesujące dla odbiorców?
  • Czas: Czyli co zrobić, kiedy w kalendarzu jest mało miejsca na tworzenie komunikacji?
  • Styl: Czyli jak opowiadać o sobie, żeby nie brzmiało to sztucznie i nienaturalnie?
  • Regularność: Czyli jak zadbać o ciągłą i konsekwentną komunikację?
  • Motywacja: Czyli jak radzić sobie, kiedy tracisz zapał, bo nikt nie reaguje?
  • Nachalność: Czyli jak uniknąć wrażenia narzucania się i wciskania na siłę?

Zapisz się
bezpłatnie

Pamiętaj: po wypełnieniu formularza, trzeba jeszcze potwiedzić zapis w mailu, który otrzymasz. Bez tego nie będziemy mogli być w kontakcie.

Poprzednie
spotkania

Spotkania organizujemy regularnie, raz na dwa tygodnie, we wtorki. Obok znajdziesz listę spotkań, które już się odbyły. Kliknij temat, żeby dowiedzieć się więcej.

Tematem było tworzenie strategii marketingowej.

O czym rozmawialiśmy?
  • Czym jest, a czym nie jest strategia marketingowa?
  • Po co Ci strategia marketingowa, do czego się przydaje?
  • Z jakich elementów składa się strategia marketingowa?
  • Jak ocenić i analizować własną strategię marketingową?
  • Jak w praktyce stworzyć strategię marketingową?

Nasz pomysł

Na czym
to polega?

Zastanawiasz się jaka jest formuła spotkań i czego się spodziewać? Zobacz, co dokładnie proponujemy i jak to będzie wyglądało.

Spotykamy się na żywo (online)

Spotkania odbywają się w formule live, czyli nie są wcześniej nagrywane. Zapisane osoby dostaną też link do powtórki, dostępny przez kilka dni.

Uczymy się i rozmawiamy

Spotkania zaczynają się od bezpłatnego szkolenia. Dla każdego wydarzenia wybieramy inny temat związany z marketingiem.

Zapisy i udział są bezpłatne

Chcemy, żeby możliwość udziału była dostępna dla każdego, dlatego nie pobieramy opłat. Każda zapisana osoba dostaje darmowy bilet.

Widzimy się regularnie

To nie jest pojedyncze wydarzenie, ale cały cykl. Spotykamy się co dwa tygodnie, ale na każde wydarzenie obowiązują osobne zapisy.

Cześć, nazywam się Jacek Kłosiński i to ja poprowadzę spotkanie. Poznajmy się bliżej.

 

Jestem współzałożycielem firmy Marketing Opanowany, w której zajmujemy się doradztwem i szkoleniami. Naszą specjalizacją jest łączenie marketingu z nowoczesnymi technikami zarządzania projektami. O organizacji pracy napisałem nawet książkę Metoda Tęczówki.

 

Pierwszą firmę założyłem już na studiach w 2010 roku. Od tego czasu przeprowadziłem setki szkoleń w całej Polsce i dla największych korporacji. Tematów związanych z marketingiem uczyłem pracowników m.in. Ikea, Orange, Play, Santander, Wedel, Comarch, ING, Decathlon, czy Bayer.

 

Realizowałem również projekty marketingowe na zlecenie Google, Panasonic, OLX, Amnesty International, Pracuj.pl i Dr Oeatker. Z moich kursów online skorzystało ponad 10 000 osób.

 

O marketingu lubię opowiadać na scenie (m.in. TEDx, I Love Marketing). Jako praktyk jestem też zapraszany do poprowadzenia zajęć na uczelniach, w tym na poziomie MBA.

opinie

Co mówią
uczestnicy

Zastanawiasz się, czy warto? Zobacz jakie wrażenia mają osoby, które uczestniczyły w naszych spotkaniach:

Marta Chapska
dietetyk sportowy

Wartość tych spotkań jest tym większa, że nie są one jednostronne – jeżeli masz jakieś pytanie, zadajesz je i słyszysz odpowiedź. Marketing nie jest moim głównym obszarem zainteresowania, jednak Jacek opowiada o nim w taki sposób, że z chęcią wszystkiego słucham i szybko zapamiętuję.

Jagoda Nowacka
Studentka marketingu

Żadnej zbędnej teorii, tylko konkretne, praktyczne rozwiązania, które od razu można wdrożyć. Forma była niezwykle inspirująca i angażująca, a cały cykl to rewelacyjna inicjatywa – marketing na miarę współczesnych potrzeb.

Klaudia Grochowska-Pawłowicz
euflonica.com

Ogrom wiedzy, która nie jest wcale tak łatwo dostępna w Internecie. Wszystko podane w bardzo przystępnej formie, do wdrożenia zarówno przez większe firmy, jak i jednoosobowe działalności. Doceniam, że nie macie problemu z dzieleniem się wiedzą i dajecie na spotkaniach tyle wartości! Polecam!

Zapisz się
bezpłatnie

Pamiętaj: po wypełnieniu formularza, trzeba jeszcze potwiedzić zapis w mailu, który otrzymasz. Bez tego nie będziemy mogli być w kontakcie.

FAQ

Popularne
pytania

Poniżej odpowiedzieliśmy na pytania, które najczęściej do nas wysyłacie.

Pewnie! Nic na siłę. Nie musisz włączać się do dyskusji. Udział w rozmowie to tylko opcja.

Tak. Każda osoba zapisana na spotkanie otrzyma link do powtórki. Nagranie będzie dostępne przez kilka dni.

Nie. Rozmowy mają formułę tekstową. Dostępny będzie chat.

Celujemy w około 60-90 minut, ale nie ograniczamy sztywno dyskusji i to tylko ogólne ramy.

Bezpłatny bilet wstępu wyślemy Ci mailowo. Będzie tam też link do pokoju ze spotkaniem.

Nie. Spotkania organizujemy jako zamknięty live na YouTube, ale nie musisz mieć tam konta.