Nasze usługi:

Audyt marketingowy

Kiedy Twój marketing nie działa dobrze, ale nie wiesz gdzie leży problem i potrzebujesz spojrzenia kogoś z boku

Zobacz szczegóły

wstęp

Audyt to pierwszy krok, żeby podejmować lepsze decyzje.

Pracując wewnątrz firmy, łatwo powielać te same schematy. Audyt pozwala chłodno ocenić każdy kanał: identyfikujemy mocne strony, bariery i luki, a potem dostarczamy konkretny plan usprawnień gotowy do wdrożenia.

Zobacz korzyści

dla kogo

Czy to
dla Ciebie?

Wypisaliśmy kilka typowych sytuacji, w których warto pomyśleć o przeprowadzeniu audytu:
  • Niezadowalające efekty

    Marketing nie działa tak dobrze, jak powinien, ale nie wiesz dlaczego.

  • Nowe wyzwania

    Chcecie mieć pewność, że o wszystko zadbaliście przed startem nowej strategii, strony albo kampanii.

  • Świeża perspektywa

    Potrzebujecie obiektywnej oceny od kogoś z zewnątrz, kto spojrzy bez schematów i przyzwyczajeń.

  • Zebranie danych

    Chcesz mieć solidną podstawę do dalszych decyzji,  zamiast stawiać wyłącznie na przeczucie.

korzyści

Dlaczego
warto?

Zobacz, co w Twoim biznesie zmieni dobrze przeprowadzona analiza.

po pierwsze

Znajdziesz braki

Zidentyfikujemy elementy, które pozornie działają, ale w rzeczywistości ograniczają efekty.

po drugie

Jasny kierunek

Audyt to realna pomoc przy tworzeniu strategii, rozwoju zespołu i planowaniu budżetu.

po trzecie

Lepsze decyzje

Zamiast domysłów, masz twarde dane i jasne wnioski, dotyczące tego co zmienić.

po czwarte

Nowe spojrzenie

Patrzymy z zewnątrz, bez przyzwyczajeń i schematów. Zobaczysz swój marketing w nowym świetle.

nasze podejście

Jak wygląda
audyt?

Do audytu można podejść na wiele sposobów. Poniżej opisaliśmy nasz.

01

Uporządkowany proces

Nie działamy na wyczucie, analizujemy marketing według autorskiej metody w trzech obszarach: strategia, wdrożenie, zarządzanie. Dzięki temu niczego nie pomijamy i nie tracimy czasu na chaotyczne działania.

 

  • Nasza metoda to szerokie spojrzenie na marketing, dostaniesz uporządkowany, metodyczny proces.
  • Wnioski i rekomendacje są poukładane i przygotowane do wdrożenia (jako praktyczna lista w Notion, a nie wielostronicowy dokument)

 

 

02

Kompetencje wewnątrz

Nie zostawimy Was z suchymi wnioskami i rekomendacjami, których nikt nie rozumie. Przeszkolimy Twój zespół, żeby rozumiał skąd się biorą nasze rekomendacje i umiał je wdrażać.

 

  • Przeprowadzimy szkolenie i odpowiemy na wszystkie pytania.
  • Udostępniamy Ci szablony i materiały z know how, które będą łatwo dostępne dla obecnych i przyszłych członków zespołu.

 

 

03

3 tygodnie, nie miesiące

Dzięki temu, że proces jest poukładany i bardzo metodyczny, przygotowanie audytu zajmuje nam tygodnie, a nie miesiące. Tyle wystarczy, żeby przeanalizować najważniejsze obszary.

  • Nie uzależniamy Cię od naszej współpracy i sztucznie jej nie rozciągamy. Od początku ustalamy konkretny czas trwania całego procesu.
  • Wiesz ile to potrwa i za co płacisz.

 

Audyt

Czego
potrzebujesz?

Poniżej opisaliśmy minimalne środki, jakich potrzebujesz na realizację, ale szczegóły będziemy mogli przedstawić dopiero na etapie oferty.

01

Czas

Na zebranie informacji, analizę danych i przygotowanie rekomendacji potrzebujemy zwykle 3-4 tygodni

02

Budżet

Cena audytu jest mocno uzależniona od zakresu, ale zwykle trzeba się liczyć z kosztem od 9500 do 19 000 zł.

03

Zespół

Wystarczy jedna osoba, która zna działania marketingowe i ma dostęp do podstawowych danych.

proces

Jak wygląda współpraca?

Audyt prowadzimy według autorskiego procesu, uwzględniając najważniejsze filary i dostarczając rekomendacje.

 

 

Dokładny plan dopasujemy do Twoich potrzeb, ale zwykle składa się on z tych etapów:

Rozmowa wstępna

Zaczynamy od krótkiego spotkania online, na którym ustalamy, co chcesz sprawdzić, z jakimi wyzwaniami się mierzyć i na czym najbardziej Ci zależy. 

Formularz diagnostyczny

Po spotkaniu przesyłamy uporządkowany formularz diagnostyczny, który pozwoli nam jeszcze lepiej zrozumieć Twoją sytuację.

Wewnętrzny research i przygotowanie rekomendacji

Czas na nasze działanie. Dokładnie poznajemy Twoją firmę, rynek i klientów oraz analizujemy obecne działania, zasoby i potencjał. Na tej podstawie rekomendujemy dalsze kroki.

Omówienie wyników połączone ze szkoleniem

Nasze wnioski i rekomendacje omawiamy na końcowym spotkaniu. Łączymy je ze szkoleniem, które pozwala Ci lepiej je zrozumieć.

kontakt

Porozmawiajmy o Twoim marketingu

Proponujemy bezpłatną, niezobowiązującą konsultację. Porozmawiamy o Twoich wyzwaniach i spróbujemy znaleźć najlepsze rozwiązanie.

    Zacznijmy od danych kontaktowych:




    O czym chcesz porozmawiać?


    FAQ

    Popularne
    pytania

    Pewnie masz sporo pytań i zastanawiasz się czy ta usługa sprawdzi się w Twoim przypadku? Może tutaj znajdziesz odpowiedź. Jeśli nie, napisz na: kontakt@marketingopanowany.pl

    Cena audytu jest mocno uzależniona od zakresu, ale zwykle trzeba się liczyć z kosztem od 9500 do 19 000 zł.  A cały proces zajmuje nam zwykle 3-4 tygodnie.  Dokładną wycenę i harmonogram przygotujemy dla Ciebie w indywidualnej ofercie.

    Audyt to głównie nasza praca.

    Po Twojej stronie wystarczy jedna osoba, która zna działania marketingowe i ma dostęp do danych. Więcej osób, w tym te decyzyjne, warto będzie zaprosić na spotkanie, łączące omówienie wniosków i szkolenie.

     

    Zdecydowanie tak. Ten proces powstawał latami i sprawdza się zarówno w B2C, jak i B2B. Zawsze dostosowujemy narzędzia do specyfiki rynku i oferty.

    W przygotowanie każdego audytu jesteśmy zaangażowani osobiście – Jacek lub Martyna. To my prowadzimy spotkania, dajemy feedback i odpowiadamy za efekt.

    Pracujemy warsztatowo – prowadzimy kilka kluczowych spotkań (online lub offline), a między nimi działamy asynchronicznie.

    Kontaktujemy się przez Notion i maila, a jeśli wolisz, możemy uruchomić też Slacka. Szczegóły zawsze dopasowujemy do Waszych potrzeb i opisujemy je w ofercie.

    Ten proces sprawdza się także w firmach, które dopiero budują kompetencje marketingowe. Właśnie z myślą o takich zespołach powstała idea transferu wiedzy.

    Na każdym etapie dbamy o to, żeby Twój zespół zrozumiał podstawy i jak najszybciej nabrał samodzielności – bez potrzeby ciągłego wsparcia z zewnątrz.

    Nie musisz inwestować w drogie systemy i narzędzia.

    Na co dzień pracujemy w Notion – to nasze główne narzędzie do współpracy. Ma darmowy plan, ale jeśli pracujesz w zespole, warto doliczyć ok. 10$ miesięcznie za każdego użytkownika.

    W trakcie współpracy możemy też zaproponować konkretne narzędzia AI (np. do researchu, generowania treści czy analizy). One potrafią oszczędzić dużo czasu. Ich wybór i koszt zawsze konsultujemy z Tobą.

    Tak. Pracujemy też z firmami, gdzie w marketing zaangażowanych jest kilka osób, często z różnych działów.

    Dzięki warsztatom kluczowe decyzje podejmujemy wspólnie, a między spotkaniami wszystko dzieje się w Notion, w rytmie sprintów. To pomaga zsynchronizować działania i uniknąć chaosu.

    Nie ograniczamy się wyłącznie do suchych rekomendacji, które ciężko zrozumieć i zinterpretować. Wnioski z audytu omawiamy na krótkim spotkaniu i łączymy go z krótkim szkoleniem.