Audyt marketingowy
Kiedy Twój marketing nie działa dobrze, ale nie wiesz gdzie leży problem i potrzebujesz spojrzenia kogoś z boku
Kiedy Twój marketing nie działa dobrze, ale nie wiesz gdzie leży problem i potrzebujesz spojrzenia kogoś z boku
Marketing nie działa tak dobrze, jak powinien, ale nie wiesz dlaczego.
Chcecie mieć pewność, że o wszystko zadbaliście przed startem nowej strategii, strony albo kampanii.
Potrzebujecie obiektywnej oceny od kogoś z zewnątrz, kto spojrzy bez schematów i przyzwyczajeń.
Chcesz mieć solidną podstawę do dalszych decyzji, zamiast stawiać wyłącznie na przeczucie.
Zobacz, co w Twoim biznesie zmieni dobrze przeprowadzona analiza.
Zidentyfikujemy elementy, które pozornie działają, ale w rzeczywistości ograniczają efekty.
Audyt to realna pomoc przy tworzeniu strategii, rozwoju zespołu i planowaniu budżetu.
Zamiast domysłów, masz twarde dane i jasne wnioski, dotyczące tego co zmienić.
Patrzymy z zewnątrz, bez przyzwyczajeń i schematów. Zobaczysz swój marketing w nowym świetle.
Do audytu można podejść na wiele sposobów. Poniżej opisaliśmy nasz.
Nie działamy na wyczucie, analizujemy marketing według autorskiej metody w trzech obszarach: strategia, wdrożenie, zarządzanie. Dzięki temu niczego nie pomijamy i nie tracimy czasu na chaotyczne działania.
Nie zostawimy Was z suchymi wnioskami i rekomendacjami, których nikt nie rozumie. Przeszkolimy Twój zespół, żeby rozumiał skąd się biorą nasze rekomendacje i umiał je wdrażać.
Dzięki temu, że proces jest poukładany i bardzo metodyczny, przygotowanie audytu zajmuje nam tygodnie, a nie miesiące. Tyle wystarczy, żeby przeanalizować najważniejsze obszary.
Poniżej opisaliśmy minimalne środki, jakich potrzebujesz na realizację, ale szczegóły będziemy mogli przedstawić dopiero na etapie oferty.
Na zebranie informacji, analizę danych i przygotowanie rekomendacji potrzebujemy zwykle 3-4 tygodni
Cena audytu jest mocno uzależniona od zakresu, ale zwykle trzeba się liczyć z kosztem od 9500 do 19 000 zł.
Wystarczy jedna osoba, która zna działania marketingowe i ma dostęp do podstawowych danych.
Audyt prowadzimy według autorskiego procesu, uwzględniając najważniejsze filary i dostarczając rekomendacje.
Dokładny plan dopasujemy do Twoich potrzeb, ale zwykle składa się on z tych etapów:
Zaczynamy od krótkiego spotkania online, na którym ustalamy, co chcesz sprawdzić, z jakimi wyzwaniami się mierzyć i na czym najbardziej Ci zależy.
Po spotkaniu przesyłamy uporządkowany formularz diagnostyczny, który pozwoli nam jeszcze lepiej zrozumieć Twoją sytuację.
Czas na nasze działanie. Dokładnie poznajemy Twoją firmę, rynek i klientów oraz analizujemy obecne działania, zasoby i potencjał. Na tej podstawie rekomendujemy dalsze kroki.
Nasze wnioski i rekomendacje omawiamy na końcowym spotkaniu. Łączymy je ze szkoleniem, które pozwala Ci lepiej je zrozumieć.
Proponujemy bezpłatną, niezobowiązującą konsultację. Porozmawiamy o Twoich wyzwaniach i spróbujemy znaleźć najlepsze rozwiązanie.
Pewnie masz sporo pytań i zastanawiasz się czy ta usługa sprawdzi się w Twoim przypadku? Może tutaj znajdziesz odpowiedź. Jeśli nie, napisz na: kontakt@marketingopanowany.pl
Cena audytu jest mocno uzależniona od zakresu, ale zwykle trzeba się liczyć z kosztem od 9500 do 19 000 zł. A cały proces zajmuje nam zwykle 3-4 tygodnie. Dokładną wycenę i harmonogram przygotujemy dla Ciebie w indywidualnej ofercie.
Audyt to głównie nasza praca.
Po Twojej stronie wystarczy jedna osoba, która zna działania marketingowe i ma dostęp do danych. Więcej osób, w tym te decyzyjne, warto będzie zaprosić na spotkanie, łączące omówienie wniosków i szkolenie.
Zdecydowanie tak. Ten proces powstawał latami i sprawdza się zarówno w B2C, jak i B2B. Zawsze dostosowujemy narzędzia do specyfiki rynku i oferty.
W przygotowanie każdego audytu jesteśmy zaangażowani osobiście – Jacek lub Martyna. To my prowadzimy spotkania, dajemy feedback i odpowiadamy za efekt.
Pracujemy warsztatowo – prowadzimy kilka kluczowych spotkań (online lub offline), a między nimi działamy asynchronicznie.
Kontaktujemy się przez Notion i maila, a jeśli wolisz, możemy uruchomić też Slacka. Szczegóły zawsze dopasowujemy do Waszych potrzeb i opisujemy je w ofercie.
Ten proces sprawdza się także w firmach, które dopiero budują kompetencje marketingowe. Właśnie z myślą o takich zespołach powstała idea transferu wiedzy.
Na każdym etapie dbamy o to, żeby Twój zespół zrozumiał podstawy i jak najszybciej nabrał samodzielności – bez potrzeby ciągłego wsparcia z zewnątrz.
Nie musisz inwestować w drogie systemy i narzędzia.
Na co dzień pracujemy w Notion – to nasze główne narzędzie do współpracy. Ma darmowy plan, ale jeśli pracujesz w zespole, warto doliczyć ok. 10$ miesięcznie za każdego użytkownika.
W trakcie współpracy możemy też zaproponować konkretne narzędzia AI (np. do researchu, generowania treści czy analizy). One potrafią oszczędzić dużo czasu. Ich wybór i koszt zawsze konsultujemy z Tobą.
Tak. Pracujemy też z firmami, gdzie w marketing zaangażowanych jest kilka osób, często z różnych działów.
Dzięki warsztatom kluczowe decyzje podejmujemy wspólnie, a między spotkaniami wszystko dzieje się w Notion, w rytmie sprintów. To pomaga zsynchronizować działania i uniknąć chaosu.
Nie ograniczamy się wyłącznie do suchych rekomendacji, które ciężko zrozumieć i zinterpretować. Wnioski z audytu omawiamy na krótkim spotkaniu i łączymy go z krótkim szkoleniem.