Koniec z chaosem w marketingu
Przygotowaliśmy krótki poradnik, który pomoże Ci uporządkować marketing i nadać mu właściwy kierunek.
Zobacz szczegóły
Przygotowaliśmy krótki poradnik, który pomoże Ci uporządkować marketing i nadać mu właściwy kierunek.
Zobacz szczegóły
W wielu firmach marketing to obszar, który wymaga uporządkowania. Mimo różnych podejść, kolejne pomysły kończą się rozczarowaniem albo wręcz musisz budować wszystko od zera.
W takich momentach, przeważnie brakuje pomysłu od czego zacząć. Trudno ocenić sytuację, nie wiadomo jaki wybrać kierunek i jak to wszystko poukładać.
Dla przedsiębiorców i marketerów z podobnymi wyzwaniami stworzyliśmy poradnik, który można potraktować jako swojego rodzaju „zestaw pierwszej pomocy”.
To przewodnik, który pomoże Ci zrozumieć dlaczego marketing nie działa i co trzeba zrobić, żeby go naprawić albo poprawnie wdrożyć.
Na tej stronie opisaliśmy czym jest nasz poradnik oraz metoda, którą w nim omawiamy. Więcej szczegółów znajdziesz w wideo poniżej lub tekstach pod nim.
Wierzymy w porządek, przejrzystość, i dobre zarządzanie. Naszym zdaniem największym wrogiem marketingu jest chaos i to nad nim trzeba najpierw zapanować.
W naszym poradniku pokazujemy jak zrobić to w praktyce. Omawiamy w nim autorską metodę, którą można w skrócie opisać jako systemowe podejście do marketingu.
Stawiamy na porządek i przejrzystość. Dzięki czemu dokładnie wiesz, co i po co to robisz. Podstawą naszej metody są:
Marketing to szeroka dziedzina, którą trzeba najpierw podzielić na mniejsze części. W naszej metodzie są to cztery uzupełniające się systemy.
Dzięki temu wiesz, na czym się skupić, nie pomijasz żadnego istotnego elementu i patrzysz na marketing kompleksowo.
Marketing sprowadzamy do konkretnych materiałów, które możesz budować, mierzyć i ulepszać. To od ich jakości zależą Twoje efekty.
Dzięki temu marketing przekładasz na konkretne zadania. Nie ma tu abstrakcyjnych strategii albo zgadywania co robić.
Być może zastanawiasz się czy nasz poradnik pasuje do Twojej sytuacji. Poniżej opisaliśmy problemy, które pomagamy rozwiązać poprzez te materiały. Oceń, czy podobne wyzwania pojawiają się w Twojej organizacji:
To dla mnie!
Pracujecie nad marketingiem, ale jest to przypadkowe i doraźne. Brakuje jasnego kierunku i trudno ocenić, czy Wasze działania mają sens.
Wasz marketing skupia się głównie na działaniach operacyjnych, np. reklamach albo social media. Na ułożenie szerszego planu nikt nie ma pomysłu.
Inwestujecie w marketing, ale nie przekłada się to na konkretne wyniki. Czujecie, że gdzieś jest luka, ale trudno ją znaleźć i nazwać.
Być może do tej pory Wasz marketing był minimalny albo wręcz zerowy. Chcecie nadrobić te zaległości, ale nie wiecie od czego zacząć i jak do tego podejść.
Czujesz ciężar odpowiedzialności za marketing, ale nikt nie nauczył Cię jak go planować i wdrażać. Szukasz kogoś, kto pokaże Ci jak do tego podejść.
Masz wiedzę marketingową, ale chcesz poznać świeże podejście. Szukasz nowych kierunków, pomysłów, zastanawiasz się jak ulepszyć to, co robisz.
Nasz poradnik pokazuje jak w 2 krokach zamienić marketingowy chaos w uporządkowany system.
Pierwszy krok to zapoznanie się z nagraniami, które pomogą Ci uzupełnić lub uporządkować wiedzę. Dowiesz się na czym polega nasza metoda.
Chcę z tego skorzystać
W drugim kroku nauczysz się obiektywnie oceniać swój marketing. Dzięki naszemu interaktywnemu arkuszowi samodzielnie przeprowadzisz analizę. Dowiesz się jak szukać i nazywać obszary wymagające poprawy.
Chcę z tego skorzystać
Materiały przygotowaliśmy tak, żeby zapoznanie się z nimi wymagało jak najmniej wysiłku. Nagrania trwają tylko 2 godziny i dostępne są zarówno w wersji wideo, jak i audio. Dzięki temu możesz ich odsłuchać np. w drodze do pracy, na treningu lub spacerze. Odtwarzanie nagrań ma też opcję przyśpieszenia, a prezentacja jest pełna ilustracji i infografik.
Arkusz pomagający w analizie są krótkie i przejrzyste.
Ten materiał daje różne korzyści, w zależności od Twojej roli i potrzeb. Głównymi odbiorcami są dwie grupy:
Poradnik pomoże prezesom, dyrektorom, właścicielom i wspólnikom, którzy chcą w swojej organizacji zbudować przemyślany i dobrze zarządzany marketing.
Poznasz popularne problemy związane z marketingiem i powody ich występowania.
Łatwiej będzie Ci delegować zadania marketingowe i dbać o jakość ich realizacji.
Będziesz w stanie powiązać marketing z szerszymi celami biznesowymi Twojej firmy.
Nauczysz się wyznaczać dobre cele marketingowe i mierzyć ich realizację
Zrozumiesz w jakim kierunku budować zespół marketingowy albo szukać wsparcia na zewnątrz.
Dowiesz się jakie są dobre praktyki budowania strategii marketingowych.
Poznasz elementy potrzebne do tego, żeby zbudować działający system marketingowy.
Poznasz sposoby na dopasowanie planu marketingowego do potrzeb Twojej organizacji.
Poradnik pomoże pracownikom odpowiedzialnym za marketing lub osobom na innych stanowiskach, którym przydzielono obowiązki związane z marketingiem.
Nauczysz się zarządzać marketingiem, kiedy w ten obszar wkradł się bałagan.
Nauczysz się jak planować i wdrażać marketing dopasowany do współczesnych standardów .
Dowiesz się jak lepiej rozmawiać o marketingu z innymi osobami w firmie i przełożonymi.
Zaczniesz pracować nad marketingiem strategicznie, a nie tylko na poziomie taktyk lub narzędzi.
Znajdziesz masę inspiracji, kiedy czujesz, że wyczerpują się Twoje pomysły i możliwości.
Nadrobisz zaległości, jeśli marketing dołączył nagle do Twoich obowiązków.
Nauczysz się optymalizować pracę, kiedy zespół marketingowy jest mały.
Rozwiniesz kompetencje swoje lub zespołu, które możesz wykorzystać w codziennej pracy.
Jesteśmy zespołem z 15-letnim doświadczeniem w budowaniu systemów marketingowych dla małych i średnich firm. Specjalizujemy się łączeniu strategii marketingowych z technikami organizacji pracy.
Jacek zajmuje się marketingiem od 2010 roku. Od tego czasu przeprowadził setki szkoleń w całej Polsce i dla największych korporacji. Tematów związanych z marketingiem uczył pracowników m.in. Ikea, Orange, Play, Santander, Wedel, Comarch, ING, Decathlon, czy Bayer.
Realizował również projekty marketingowe na zlecenie Google, Panasonic, OLX, Amnesty International, Pracuj.pl i Dr Oeatker. Z jego kursów online skorzystało ponad 10 000 osób.
O marketingu lubi opowiadać też na scenie (m.in. TEDx, I Love Marketing). Jako praktyk jest zapraszany do poprowadzenia zajęć na uczelniach, w tym na poziomie MBA.
To z Jackiem spotkasz się poprzez nagrania dostępne w poradniku.
Poniżej znajdziesz podsumowanie oraz cenę poradnika:
Podsumowanie
Zrobiliśmy wszystko, żeby te materiały dały Ci realną wartość. Jeśli jednak nie spełnią Twoich oczekiwań, oddamy Ci pieniądze. Wystarczy, że napiszesz do nas w ciągu 30 dni od zakupu. Dostaniesz pełen zwrot.
Poniżej znajdziesz listę popularnych pytań. Może tutaj znajdziesz odpowiedź na swoje wątpliwości. Jeśli nie, napisz do nas. Chętnie pomożemy.
To ewolucja, a nie rewolucja. Baza pozostała zbliżona, ale „Marketing w 7h” powstał ponad dwa lata temu, więc naturalnie jesteśmy bogatsi o sporo nowych doświadczeń.
Inny jest też motyw przewodni.
W „Marketingu w 7h” wszystko skupiało się wokół czasu (jak nazwa wskazuje). To były pomysły jak radzić sobie przy niewielkich możliwościach czasowych.
W nowym poradniku nacisk kładziemy bardziej na porządkowanie, strukturę, walkę z chaosem i przypadkiem. Bardziej akcentujemy systemowe podejście i ideę tworzenia uniwersalnych zasobów. Uzupełniliśmy też materiał o system związany z zarządzaniem i realizacją projektów marketingowych.
Nowy poradnik jest także skierowany pod ciut większe organizacje. „Marketing w 7h” był tworzony z myślą o mikro firmach, solo przedsiębiorcach, freelancerach itp. Teraz jest to adekwatne również dla większych zespołów.
Nie, materiały zostały zaprojektowane tak, by były przystępne również dla osób bez wykształcenia albo doświadczenia marketingowego. Wyjaśniamy wszystkie koncepcje od podstaw.
Potrzebujesz 2 godzin na zapoznanie się z materiałami oraz około 30 minut na przeprowadzenie analizy i ułożenie planu.
Nie, niczego nie trzeba instalować ani dokupować.
Tak, napisz do nas. Postaramy się znaleźć rozwiązanie, możesz zapłacić np. tradycyjnym przelewem na podstawie faktury lub faktury pro-forma.
Tak, oczywiście. Pamiętaj tylko, żeby podać dane w formularzu zakupowym.
Tak, napisz do nas. Przekażemy Ci materiały, które możesz wykorzystać.
Tak. Napisz do nas po przerobieniu materiału i wystawimy.