Premiera poradnika: Poznaj metodę systemowego podejścia do marketingu

Zobacz poradnik
Marketing Opanowany: poradnik

Koniec z chaosem w marketingu

Przygotowaliśmy krótki poradnik, który pomoże Ci uporządkować marketing i nadać mu właściwy kierunek.
Zobacz szczegóły

Twój marketing nie działa, jest chaotyczny albo… nie ma go wcale?

W wielu firmach marketing to obszar, który wymaga uporządkowania. Mimo różnych podejść, kolejne pomysły kończą się rozczarowaniem albo wręcz musisz budować wszystko od zera.

 

W takich momentach, przeważnie brakuje pomysłu od czego zacząć. Trudno ocenić sytuację, nie wiadomo jaki wybrać kierunek i jak to wszystko poukładać.

 

Dla przedsiębiorców i marketerów z podobnymi wyzwaniami stworzyliśmy poradnik, który można potraktować jako swojego rodzaju „zestaw pierwszej pomocy”.

 

To przewodnik, który pomoże Ci zrozumieć dlaczego marketing nie działa i co trzeba zrobić, żeby go naprawić albo poprawnie wdrożyć.

 

 

zobacz wideo

Na czym polega
nasza propozycja?

Na tej stronie opisaliśmy czym jest nasz poradnik oraz metoda, którą w nim omawiamy. Więcej szczegółów znajdziesz w wideo poniżej lub tekstach pod nim.

Nasze rozwiązanie

Jak możemy
pomóc?

Wierzymy w porządek, przejrzystość, i dobre zarządzanie. Naszym zdaniem największym wrogiem marketingu jest chaos i to nad nim trzeba najpierw zapanować.

 

W naszym poradniku pokazujemy jak zrobić to w praktyce. Omawiamy w nim autorską metodę, którą można w skrócie opisać jako systemowe podejście do marketingu.

 

 

nasze podejście

Zamiast
marketingowych
zrywów

Stawiamy na porządek i przejrzystość. Dzięki czemu dokładnie wiesz, co i po co to robisz. Podstawą naszej metody są:

Cztery systemy

Marketing to szeroka dziedzina, którą trzeba najpierw podzielić na mniejsze części. W naszej metodzie są to cztery uzupełniające się systemy.

 

Dzięki temu wiesz, na czym się skupić, nie pomijasz żadnego istotnego elementu i patrzysz na marketing kompleksowo.

Zasoby i procesy

Marketing sprowadzamy do konkretnych materiałów, które możesz budować, mierzyć i ulepszać. To od ich jakości zależą Twoje efekty.

 

Dzięki temu marketing przekładasz na konkretne zadania. Nie ma tu abstrakcyjnych strategii albo zgadywania co robić.

Komu pomagamy

Czy to rozwiązanie jest dla Ciebie

Być może zastanawiasz się czy nasz poradnik pasuje do Twojej sytuacji. Poniżej opisaliśmy problemy, które pomagamy rozwiązać poprzez te materiały. Oceń, czy podobne wyzwania pojawiają się w Twojej organizacji:
To dla mnie!

  • Kiedy panuje chaos

    Pracujecie nad marketingiem, ale jest to przypadkowe i doraźne. Brakuje jasnego kierunku i trudno ocenić, czy Wasze działania mają sens.

  • Kiedy nie ma strategii

    Wasz marketing skupia się głównie na działaniach operacyjnych, np. reklamach albo social media. Na ułożenie szerszego planu nikt nie ma pomysłu.

  • Kiedy chcesz poprawić efekty

    Inwestujecie w marketing, ale nie przekłada się to na konkretne wyniki. Czujecie, że gdzieś jest luka, ale trudno ją znaleźć i nazwać.

  • Kiedy dopiero zaczynasz

    Być może do tej pory Wasz marketing był minimalny albo wręcz zerowy. Chcecie nadrobić te zaległości, ale nie wiecie od czego zacząć i jak do tego podejść.

  • Kiedy jesteś w tym sam(a)

    Czujesz ciężar odpowiedzialności za marketing, ale nikt nie nauczył Cię jak go planować i wdrażać. Szukasz kogoś, kto pokaże Ci jak do tego podejść.

  • Kiedy szukasz inspiracji

    Masz wiedzę marketingową, ale chcesz poznać świeże podejście. Szukasz nowych kierunków, pomysłów, zastanawiasz się jak ulepszyć to, co robisz.

Brzmi dobrze?

Dostaniesz
gotowy proces

Nasz poradnik pokazuje jak w 2 krokach zamienić marketingowy chaos w uporządkowany system.

Krok 1

Poznajesz założenia systemowego marketingu

Pierwszy krok to zapoznanie się z nagraniami, które pomogą Ci uzupełnić lub uporządkować wiedzę. Dowiesz się na czym polega nasza metoda.
Chcę z tego skorzystać

  • Co dokładnie otrzymasz:

    • 2-godzinny masterclass w formie wideo (podzielony na 4 moduły).
    • Wersję audio, którą możesz odsłuchać w dowolnym miejscu i momencie.
    • Prywatne konto na naszej autorskiej platformie edukacyjnej.
  • Najważniejsze korzyści:
    • Dowiesz się czym jest systemowe podejście do marketingu.
      Zaczniesz myśleć strategicznie, a nie doraźnie i przypadkowo.
    • Poznasz proces pokazujący odpowiednią kolejność działania.
      Marketing stanie się bardziej zrozumiały i logiczny.
    • Ustalisz najważniejsze elementy skutecznego marketingu.
      Pokażemy Ci na czym się skupić, żeby zobaczyć efekty.
Krok 2

Analizujesz swoją sytuację i tworzysz plan

W drugim kroku nauczysz się obiektywnie oceniać swój marketing. Dzięki naszemu interaktywnemu arkuszowi samodzielnie przeprowadzisz analizę. Dowiesz się jak szukać i nazywać obszary wymagające poprawy.
Chcę z tego skorzystać

  • Co dokładnie otrzymasz:

    • Interaktywny arkusz analizy marketingowej.
    • Krótką instrukcję pokazującą, jak przeprowadzić analizę.
    • 3 stopniowy proces porządkowania marketingu.
  • Najważniejsze korzyści:
    • Przeprowadzisz analizę swoich działań i potrzeb marketingowych.
      Ocenisz co już masz i co jeszcze jest potrzebne.
    • Znajdziesz luki i braki, które warto nadrobić.
      Zrozumiesz co negatywnie wpływało na Twój marketing.
    • Dowiesz się co zrobić, żeby dopasować marketing do własnej sytuacji.
      Pokażemy jak wybrać, które elementy są dla Ciebie istotne.
Wygodna forma

Wiemy, że masz mało czasu

Materiały przygotowaliśmy tak, żeby zapoznanie się z nimi wymagało jak najmniej wysiłku. Nagrania trwają tylko 2 godziny i dostępne są zarówno w wersji wideo, jak i audio. Dzięki temu możesz ich odsłuchać np. w drodze do pracy, na treningu lub spacerze. Odtwarzanie nagrań ma też opcję przyśpieszenia, a prezentacja jest pełna ilustracji i infografik.

 

Arkusz pomagający w analizie są krótkie i przejrzyste.

 

 

Dlaczego warto

Co dzięki temu osiągniesz

Ten materiał daje różne korzyści, w zależności od Twojej roli i potrzeb. Głównymi odbiorcami są dwie grupy:

Korzyści

Dla zarządzających

Poradnik pomoże prezesom, dyrektorom, właścicielom i wspólnikom, którzy chcą w swojej organizacji zbudować przemyślany i dobrze zarządzany marketing.

To dla mnie!

  • Poznasz popularne problemy związane z marketingiem i powody ich występowania.

  • Łatwiej będzie Ci delegować zadania marketingowe i dbać o jakość ich realizacji.

  • Będziesz w stanie powiązać marketing z szerszymi celami biznesowymi Twojej firmy.

  • Nauczysz się wyznaczać dobre cele marketingowe i mierzyć ich realizację

  • Zrozumiesz w jakim kierunku budować zespół marketingowy albo szukać wsparcia na zewnątrz.

  • Dowiesz się jakie są dobre praktyki budowania strategii marketingowych.

  • Poznasz elementy potrzebne do tego, żeby zbudować działający system marketingowy.

  • Poznasz sposoby na dopasowanie planu marketingowego do potrzeb Twojej organizacji.

Korzyści

Dla marketerów

Poradnik pomoże pracownikom odpowiedzialnym za marketing lub osobom na innych stanowiskach, którym przydzielono obowiązki związane z marketingiem.

To dla mnie!

  • Nauczysz się zarządzać marketingiem, kiedy w ten obszar wkradł się bałagan.

  • Nauczysz się jak planować i wdrażać marketing dopasowany do współczesnych standardów .

  • Dowiesz się jak lepiej rozmawiać o marketingu z innymi osobami w firmie i przełożonymi.

  • Zaczniesz pracować nad marketingiem strategicznie, a nie tylko na poziomie taktyk lub narzędzi.

  • Znajdziesz masę inspiracji, kiedy czujesz, że wyczerpują się Twoje pomysły i możliwości.

  • Nadrobisz zaległości, jeśli marketing dołączył nagle do Twoich obowiązków.

  • Nauczysz się optymalizować pracę, kiedy zespół marketingowy jest mały.

  • Rozwiniesz kompetencje swoje lub zespołu, które możesz wykorzystać w codziennej pracy.

Kim jesteśmy

Poznajmy się bliżej

Jesteśmy zespołem z 15-letnim doświadczeniem w budowaniu systemów marketingowych dla małych i średnich firm. Specjalizujemy się łączeniu strategii marketingowych z technikami organizacji pracy.

Przez materiały w poradniku przeprowadzi Cię Jacek Kłosiński, nasz współzałożyciel.

 

Jacek zajmuje się marketingiem od 2010 roku. Od tego czasu przeprowadził setki szkoleń w całej Polsce i dla największych korporacji. Tematów związanych z marketingiem uczył pracowników m.in. Ikea, Orange, Play, Santander, Wedel, Comarch, ING, Decathlon, czy Bayer.

 

Realizował również projekty marketingowe na zlecenie Google, Panasonic, OLX, Amnesty International, Pracuj.pl i Dr Oeatker. Z jego kursów online skorzystało ponad 10 000 osób.

 

O marketingu lubi opowiadać też na scenie (m.in. TEDx, I Love Marketing). Jako praktyk jest zapraszany do poprowadzenia zajęć na uczelniach, w tym na poziomie MBA.

 

To z Jackiem spotkasz się poprzez nagrania dostępne w poradniku.

 

 

Inwestycja
w marketing

Poniżej znajdziesz podsumowanie oraz cenę poradnika:

Podsumowanie

Po zakupie otrzymasz:
  • Dwie godziny nagrań
  • Format wideo oraz audio
  • Prezentację z infografikami
  • Konto na zamkniętej platformie
  • Arkusz do analizy marketingowej
  • Tylko do 3 kwietnia: udział w sesji Q&A
CENA PORADNIKA TO:

197

ZŁ BRUTTO
(160.16 ZŁ NETTO)
Chcę skorzystać
zero ryzyka

Gwarancja
satysfakcji

Zrobiliśmy wszystko, żeby te materiały dały Ci realną wartość. Jeśli jednak nie spełnią Twoich oczekiwań, oddamy Ci pieniądze. Wystarczy, że napiszesz do nas w ciągu 30 dni od zakupu. Dostaniesz pełen zwrot.

FAQ

Popularne
pytania

Poniżej znajdziesz listę popularnych pytań. Może tutaj znajdziesz odpowiedź na swoje wątpliwości. Jeśli nie, napisz do nas. Chętnie pomożemy.

To ewolucja, a nie rewolucja. Baza pozostała zbliżona, ale „Marketing w 7h” powstał ponad dwa lata temu, więc naturalnie jesteśmy bogatsi o sporo nowych doświadczeń.

 

Inny jest też motyw przewodni.

 

W „Marketingu w 7h” wszystko skupiało się wokół czasu (jak nazwa wskazuje). To były pomysły jak radzić sobie przy niewielkich możliwościach czasowych.

 

W  nowym poradniku nacisk kładziemy bardziej na porządkowanie, strukturę, walkę z chaosem i przypadkiem. Bardziej akcentujemy systemowe podejście i ideę tworzenia uniwersalnych zasobów. Uzupełniliśmy też materiał o system związany z zarządzaniem i realizacją projektów marketingowych.

 

Nowy poradnik jest także skierowany pod ciut większe organizacje. „Marketing w 7h” był tworzony z myślą o mikro firmach, solo przedsiębiorcach, freelancerach itp. Teraz jest to adekwatne również dla większych zespołów.

Nie, materiały zostały zaprojektowane tak, by były przystępne również dla osób bez wykształcenia albo doświadczenia marketingowego. Wyjaśniamy wszystkie koncepcje od podstaw.

Potrzebujesz 2 godzin na zapoznanie się z materiałami oraz około 30 minut na przeprowadzenie analizy i ułożenie planu.

Nie, niczego nie trzeba instalować ani dokupować.

Tak, napisz do nas. Postaramy się znaleźć rozwiązanie, możesz zapłacić np. tradycyjnym przelewem na podstawie faktury lub faktury pro-forma.

Tak, oczywiście. Pamiętaj tylko, żeby podać dane w formularzu zakupowym.

Tak, napisz do nas. Przekażemy Ci materiały, które możesz wykorzystać.

Tak. Napisz do nas po przerobieniu materiału i wystawimy.