Zbuduj fundamenty
marketingowe
Kurs online o tym, jak poprawić i uporządkować marketing. Zbuduj solidne podstawy, znajdź nowy kierunek, zapanuj nad chaosem.
Kurs online o tym, jak poprawić i uporządkować marketing. Zbuduj solidne podstawy, znajdź nowy kierunek, zapanuj nad chaosem.
W tym kursie nie powiemy Ci, jak dobierać hashtagi, nagrywać rolki, ani jak pokonać algorytm. Nie nauczysz się też konfigurować reklam, pisać nagłówków, nie będzie niczego o SEO.
Nie dlatego, że to nie jest ważne. Dlatego, że to nie w tym przeważnie tkwi problemem. I nie o to chodzi w marketingu.
Gdyby wystarczyło nauczyć się publikować posty albo kupować reklamy, każdy prowadziłby skuteczny marketing. Być może widzisz to już u siebie. Masz stronę, profile w social media, robisz dużo, z zaangażowaniem i… nic to nie daje.
Bo marketing to coś więcej niż promocja albo zasięgi. To szeroki proces, który wymaga przygotowania, odpowiedniej kolejności i trudnych decyzji. Najpierw zbuduj fundamenty.
Marketing sprawia Ci tyle problemów, bo zaczynasz go w złym miejscu. Starasz się docierać do klientów, ale nie masz dobrego pomysłu na to, do kogo dokładnie mówisz, jak przyciągniesz uwagę, jak o sobie opowiesz, jak się wyróżnisz itd.
Większość firm ma na te pytania bardzo ogólną odpowiedź albo wręcz nie ma jej wcale. Uznajemy, że takie podstawy mamy już za sobą i skupiamy się na tym, co dalej.
Jesteśmy jak początkujący gitarzysta, który chce przejść jak najszybciej do grania solówek. Ale to się nie uda bez dobrego przygotowania.
Najpierw potrzebny jest pomysł, plan, kierunek i strategia. Pomożemy Ci to zbudować.
Nawet jeśli rozumiesz potrzebę zbudowania podstaw dla swojego marketingu, trudno ocenić co dokładnie zrobić. Co już masz, a co wymaga dopracowania?
Naszym zdaniem skuteczny marketing wymaga dobrego przygotowania w ramach czterech fundamentów: grupy docelowej, marki i komunikacji, budowania zasięgu i organizacji pracy.
Właśnie tymi blokami tematycznymi zajmujemy się w naszym kursie. Pomożemy Ci przemyśleć i wdrożyć wszystkie te elementy.
Ustalisz kim są Twoi idealni klienci, doskonale ich zrozumiesz i opiszesz. Będziesz mieć precyzyjną wizję tego, do kogo kierujesz swój marketing i czego ci odbiorcy potrzebują.
W praktyce: W nowoczesnych aplikacjach umieścisz wszystkie istotne informacje o klientach, zbudujesz bazy danych i dowiesz się jak wykorzystać je w praktyce.
Wspólnie poszukamy najlepszego sposobu na to, jak opowiadać o tym, co oferujesz, jakie daje to korzyści i czym się wyróżnia. Opakujesz swoją ofertę w nowoczesną markę.
W praktyce: Stworzysz bazę komunikatów do uniwersalnego zastosowania. Dopasujesz przekaz do potrzeb odbiorców i nadasz mu w styl zgodny z Twoją marką.
Omówimy najbardziej skuteczne strategie budowania zasięgu, które się wzajemnie uzupełniają. Zaplanujesz wykorzystanie różnych kanałów komunikacji, aby dotrzeć do swojej grupy docelowej.
W praktyce: Dowiesz się jak na różne sposoby docierać do odbiorców. Dopasujesz tę strategię do siebie i swoich zasobów. Uodpornisz się na wpływ algorytmów i zmian.
Dowiesz się co zrobić, żeby wprowadzić w życie wypracowane pomysły i strategie. Nauczysz się lepiej organizować pracę i zarządzać projektami.
W praktyce: Stworzysz elastyczny plan, dzięki któremu praca nad marketingiem będzie płynna, regularna i przejrzysta.
Poniżej znajdziesz film, w którym krótko pokazujemy jak kurs wygląda od środka. Zobaczysz czym dokładnie się zajmiemy i jaką formę mają materiały.
Ten kurs to tak naprawdę cały gotowy system budowania fundamentów marketingu. Udostępniamy szablony, prompty, dashboardy i przepis na to, jak łączyć ze sobą wszystkie te elementy w sensowną całość.
Zaczniemy od ustalenia kierunku dla Twojego marketingu. Poznasz metody i frameworki, dzięki którym ułożysz kompleksową strategię.
Najważniejsze tematy wytłumaczymy Ci przy pomocy filmów z infografikami. Potem pokażemy jak przełożyć to na swoją sytuację, wykorzystując przy tym różne narzędzia, w tym AI i Notion.
Na każdym etapie pokazujemy jak możesz wykorzystać sztuczną inteligencję, żeby ułatwić i przyśpieszyć swoją pracę.
Zobaczysz różne zastosowania AI, które przydadzą się zarówno w opracowaniu strategii, jak i późniejszym jej wdrażaniu, np. przy pisaniu tekstów, tworzeniu contentu albo reklam.
Będziesz mieć wreszcie jedną aplikację, w której połączysz pracę nad całym marketingiem: od strategii po jej wdrażanie.
Skonfigurowaliśmy dla Ciebie dashboardy, bazy danych, arkusze i szablony. Nauczymy Cię z tego korzystać i pokażemy jak dopasować wszystko do swoich potrzeb.
Udostępniamy również rozbudowane case study, które pokazuje jak może wyglądać wdrożenie każdego z elementów w rzeczywistej firmie.
Dzięki temu zainspirujesz się i łatwiej dostosujesz te rozwiązania do własnych potrzeb.
Możesz też dołączyć do zamkniętej społeczności kursantów. Otrzymasz w niej naszą pomoc techniczną i narzędziową, jeśli pojawią się pytania lub utkniesz na którymś etapie.
Raz w miesiącu organizujemy też sesję Q&A na żywo. To kolejna okazja do spotkania i zadania pytań.
W Black Friday dokładamy dodatkowe wsparcie i organizujemy specjalne wydarzenie. Każda osoba, który dołączy do kursu do 3 grudnia może wziąć udział w całodniowym szkoleniu na żywo.
Wspólnie przejdziemy przez cały pierwszy moduł kursu. A jeśli pytania pojawią się później, masz wsparcie w społeczności przez pół roku.
Wiemy, że najtrudniej jest wystartować, dlatego to doskonała motywacja do tego, żeby razem zrobić pierwszy krok. Zbudujesz fundamenty i nowy rok zaczniesz z uporządkowanym marketingiem.
Dostęp do kompleksowego programu szkoleniowego na platformie kursowej z materiałami video, szablonami Notion, tutorialami i praktycznym case study.
Cena: 1397 zł netto
Spotykamy się 12.12 i wspólnie przechodzimy najtrudniejszy pierwszy moduł o grupie docelowej. To poszerzona wersja tego, co znajdziesz w kursie.
Do 3 grudnia: 0 zł 997 zł netto
Jeśli pojawią się pytania lub gdzieś się zatniesz, masz kontakt z nami w zamkniętej grupie kursantów. Są tam ciekawe dyskusje i dodatkowe spotkania na żywo.
Do 3 grudnia: 0 zł 597 zł netto
Dni
Godzin
Minut
Sekund
Zobacz co o kursie myślą osoby, które już z niego skorzystały i jakich efektów możesz się spodziewać również u siebie:
Kurs uświadomił mi na jakie elementy marketingu powinienem zwrócić uwagę, co jest kluczowe w planowaniu, a także jaka jest właściwa kolejność działań. Szczególnie cennym elementem jest praktyczne podejście, które pokazuje, jak wykorzystać nowoczesne technologie, w tym AI i Notion, do wdrożenia strategii i usprawnienia codziennej pracy. Polecam każdemu, kto szuka kompleksowego i uporządkowanego podejścia do marketingu.
Marcin Marlęga
uczestnik kursu
Jako osoba, która ma tendencję do intensywnego działania i zbytniego komplikowania, ten kurs był dla mnie niezwykle pomocny. Pomógł mi utrzymać dyscyplinę i poczucie sensu, prowadząc krok po kroku do konkretnego celu. Określenie „Marketing Opanowany” idealnie oddaje moje odczucia – poczułam spokój i pewność, że układam wszystko w logiczną całość. Wiedza zawarta w kursie jest solidna, co po latach doświadczeń w marketingu i wielu szkoleniach jest dla mnie szczególnie cenne. Jednak to poczucie porządku i jasności, które daje ten kurs, jest czymś, co naprawdę wyróżnia go na tle innych.Dodatkowo, możliwość korzystania z AI w trakcie kursu, aby ułatwić sobie pracę, to świetne udogodnienie.
Milena Jastrzębska
uczestniczka kursu
Super, naprawdę jeden z lepszych kursów, jakie robiłam. Cieszę się, że wszystko opiera się na praktyce i konkretach bez lania wody. Od razu zaczęłam wdrażać ćwiczenia do siebie i widzę w tym realną wartość. Na pewno jeszcze nigdy nie uczyłam się o strategii w TEN sposób i ten od Was jest ewidentnie najlepszy.
Kasia Tokarczyk
uczestniczka kursu
Jestem pod ogromnym wrażeniem jakości tego programu. Zależało mi na zrozumieniu czym jest skuteczny marketing, z czego się składa i jak go wdrożyć do swojej firmy beż komplikowania tego procesu. Jestem na początku tej drogi ale dzięki Wam mam mapę, narzędzia i przyjemność z opanowywania marketingu w swojej firmie. Dziękuję!
Hubert Wawrzkowicz
uczestnik kursu
Długo szukałem szczerego i nienachalnego podejścia do marketingu, popartego badaniami, a nie domysłami samozwańczych specjalistów. Ten kurs dostarczył mi konkretnej, jakościowej treści, która pozwoliła mi w końcu uporządkować i zrozumieć proces. Po wdrożeniu, z satysfakcją widzę efekty. Nasza komunikacja dociera do celu, a ja spokojnie buduję firmę i strategię klocek po klocku.
Tomasz Kurtyka
uczestnik kursu
Świetnie skrojony kurs, polecam! Najlepsze to chyba ten gotowy framework z przykładami i promptami w jednym miejscu – dzięki czemu nie tracimy czasu na własne ogarnięcie tego a możemy skupić się na tworzeniu fajnej strategii i dalszych materiałów.
Robert Walkowski
uczestnik kursu
To absolutnie najlepszy kurs, w jakim uczestniczyłam i najlepiej wydane pieniądze na rozwój odkąd prowadzę swoją działalność! Podczas tych ośmiu tygodni poukładałam sobie wiele rzeczy, na które od miesięcy nie miałam pomysłu. Stworzyłam od nowa całą ofertę, persony, fundament pod nowy produkt, newsletter i wreszcie nie mam pomysłu z generowaniem contentu. Dzięki dostarczonym materiałom działam dalej!
Klaudia Grochowska-Pawłowicz
uczestniczka kursu
Marketing nie tylko opanowany, ale i poukładany. Nie przesadzę, jeżeli napiszę, że to najlepszy kurs o marketingu, w jakim miałem przyjemność uczestniczyć. Do gustu przypadła mi zwłaszcza forma kursu — zajęcia teoretyczne i dwa tygodnie na praktyczne opanowanie materiału pod okiem Jacka i Martyny. Polecam!
Daniel Jędrysik
uczestnik kohorty
Program przekroczył moje oczekiwania. Dzięki niemu marketing przestał być dla mnie zbiorem przypadkowych działań. Teraz widzę, jak wszystko się ze sobą łączy i wiem, dlaczego robię to, co robię. Dostałem gotowy, uporządkowany proces.
Kamil Furman
uczestnik kohorty
Dużo mięsa, konkretnego wsparcia w sferze technicznej (np. reklamy FB) oraz tego jak w ogóle podchodzić do marketingu w małej firmie. Kontakt z Martyną i Jackiem wręcz real time – super, polecam!
Anna Dalszewska
uczestniczka kohorty
Jestem bardzo zadowolony z kursu. To, czego się nauczyłem, pomogło mi dopracować ofertę, podnieść jakość mojej komunikacji oraz zmniejszyć ilość czasu, jaki poświęcam na zagadnienia związane z marketingiem.
Mateusz Smoczyk
uczestnik kohorty
Ten kurs zmienił moje podejście do marketingu! Teraz widzę, że jest to powtarzalny i uporządkowany proces. Wreszcie wiem, co mam robić. Otrzymałam mnóstwo konkretnej, popartej przykładami wiedzy, i na każde pytanie otrzymałam odpowiedź. Dzięki kursowi mam pomysły na treści na kolejne miesiące i wymyśliłam mnóstwo usprawnień do produktu. Zrobiłam też swoją pierwszą płatną kampanię na Facebooku. Ten kurs to nie tylko wiedza, ale głównie działanie!
Aneta Abramczyk
uczestniczka kohorty
Poznałam już różne podejścia do opisywania klienta i tworzenia treści, ale to, co pokazali Jacek i Martyna, w większości było dla mnie nowe. Świeże i bardziej naturalne, niż metody, które dotychczas stosowałam. Myślę, że pomoże mi to zarówno ruszyć z własnym marketingiem, jak i pisać lepsze materiały dla klientów.
Martyna Piotrowska
uczestniczka kohorty
Po tym kursie marketing już nie jest straszny trudny czy skomplikowany. Marketing odczarowany to na pewno! Polecam każdemu, kto prowadzi kilkuosobowy biznes lub planuje zatrudnić/zatrudnia marketingowca. Planowanie marketingu, sprzedaży i rozwoju produktu/usługi stanie się prostsze.
Elena Zhukova
uczestniczka kohorty
Była to najlepsza inwestycja w moim życiu. Czułem się zaopiekowany na każdym etapie i z pewnością poleciłbym ten kurs każdemu, niezależnie od branży. Dużo z niego wyniosłem.
Vasyl Kostinskyi
uczestnik kohorty
Skończyłem kurs mając pełną strategię marketingową dla powstającej jeszcze firmy, rozpiskę contentu i pomysłów na 3 miesiące do przodu. Dostałem dużo więcej niż się spodziewałem. No i Jacek z Martyną serio robią swoją robotę z serduchem – to naprawdę czuć.
Bartosz Kwaśniewski
uczestnik kohorty
Kurs jest bardzo dobrze przygotowany merytorycznie, rzetelnie i z wielką dbałością o wygląda wizualny. Program jest przemyślany, jedne zagadnienia wypływają z drugich, w związku z tym zdobytą wiedzę od razu wprowadza się w użycie. A dla mnie to jest główny czynnik sukcesu szkolenia. I najważniejsze: Martynie i Jackowi naprawdę zależy, aby uczestnicy mieli realne korzyści z programu.
Dorota Dabińska-Frydrych
uczestniczka kohorty
To kompleksowa dawka wiedzy i bardzo dużo praktycznego działania pod okiem Jacka i Martyny. Odpowiedzieli na każde pytanie i widać było ich pełne zaangażowanie. Dzięki temu, mogłam wprowadzić znacznie więcej korzystnych zmian w strategii marketingowej oraz komunikacji, niż gdybym pracowała samodzielnie.
Monika Wanat
uczestniczka kohorty
Dobrze czuję się z takim podejściem do marketingu i sprzedaży, jakie znalazłam w tym programie. Bez bazowania na półprawdach albo obiecywania „milion w rok, ty też tak możesz”. To dobry kurs dla osób, które nie chcą/wstydzą się sprzedawać albo kojarzą marketing z nieetycznymi trikami.
Agata Bokiej
uczestniczka kohorty
Marketingiem zajmuję się już od 15 lat.
Przeprowadziłem setki szkoleń w całej Polsce i dla największych korporacji. Tematów związanych z marketingiem uczyłem pracowników m.in. Ikea, Orange, Play, Santander, Wedel, Comarch, ING, Decathlon, czy Bayer.
Realizowałem również projekty marketingowe na zlecenie Google, Panasonic, OLX, Amnesty International, Pracuj.pl i Dr Oeatker.
O marketingu lubię opowiadać na scenie (m.in. TEDx, I Love Marketing). Jako praktyk jestem też zapraszany do poprowadzenia zajęć na uczelniach, w tym na poziomie MBA.
Z moich marketingowych kursów online skorzystało już ponad 10000 osób.
Tylko do 3 grudnia
Zrobiliśmy wszystko, żeby ten materiał Ci pomógł i dał realną wartość. Jeśli jednak kurs nie spełni Twoich oczekiwań, oddamy Ci pieniądze. Wystarczy, że w ciągu 30 dni od zakupu do nas napiszesz. Nie musisz niczego uzasadniać. Dostaniesz 100% zwrot.
Rzuć okiem na listę popularnych pytań. Może tutaj znajdziesz odpowiedź. Jeśli nie, napisz na: kontakt@marketingopanowany.pl
Tak, jak najbardziej w takiej sytuacji kurs będzie pasował. Główny przykład firmy, który przewija się przez cały kurs jest przykładem właśnie firmy B2B (producent mebli biurowych). Ale ten proces jest na tyle elastyczny, że bez problemu można go dopasować też do B2C.
Faktycznie mogą pojawić się zmiany, głównie jeśli chodzi o narzędzia i aplikacje, np. nowy wygląd interfejsu. Tego typu rzeczy będziemy aktualizować na bieżąco. Kurs będziemy też cały czas rozwijać i dodawać nowe materiały, np. jeśli na runku pojawi się ciekawe rozwiązanie.
Czy mogę zapłacić w ratach lub odroczyć płatność?
Tak, rozumiemy, że różne sytuacje wymagają elastyczności. Mamy dla Ciebie kilka propozycji:
Opcja 1: 2 równe raty
Standardowo możemy zaproponować Ci płatność w 2 ratach, które obsługujemy sami. Wystarczy, że dasz nam znać, a wystawimy dla Ciebie dwie faktury do opłacenia w konkretnych terminach.
Pierwsza część będzie płatna w ciągu 7 dni od zakupu. Druga część: w ciągu miesiąca/dwóch od zakupu.
Opcja 2: Odroczenie terminu płatności z zachowaniem promocyjnej ceny
Jeśli jesteś zdecydowany/a na zakup, ale potrzebujesz jeszcze trochę czasu na zorganizowanie finansowania możemy dla Ciebie wystawić fakturę z terminem płatności odroczonym nawet do 30 dni.
Opcja 3: Skorzystanie z rat i odroczonych płatności w banku
Możesz także odroczyć płatności samodzielnie z wykorzystaniem rozwiązań PayPo lub BLIK Płacę Później.
To rozwiązania zewnętrzne, które nie są przez nas bezpośrednio obsługiwane, ale działa sprawnie. Szczegóły możesz sprawdzić na etapie płatności w koszyku.
Żadne z opcji Ci nie odpowiada i masz lepszy pomysł?
Daj nam znać – na pewno wspólnie coś wymyślimy.
Tak, oczywiście. Pamiętaj tylko, żeby podać dane przy zakupie kursu. Zakup kursu możesz wpisać w koszty, dzięki temu będzie on dla Ciebie dużo tańszy.
Wykorzystujemy aplikację Notion, która ma darmowy plan, ale w przypadku pracy grupowej lub dodatkowych funkcji abonament wynosi ok 10$ miesięcznie za użytkownika: https://www.notion.so/pricing_
Można też rozważyć zakup dostępu do wybranych narzędzi AI (cenniki są zmienne). One również mają wersje bezpłatne, ale zwykle w pewnym momencie warto przejść na wersję płatną i zwiększyć możliwości.
Tak, po ukończeniu kursu możemy wystawić certyfikat potwierdzający udział i nowe umiejętności.
Napisz do nas na kontakt@marketingopanowany.pl. Postaramy się znaleźć rozwiązanie, możesz zapłacić np. tradycyjnym przelewem na podstawie faktury lub faktury pro-forma.
Treści zawarte w kursie powstawały przez dwa lata, w ramach czterech edycji naszego programu kohortowego. Mamy za sobą 28 szkoleń na żywo, 28 sesji Q&A i 36 tygodni wspólnej pracy z ponad 150 firmami. Ten materiał nagraliśmy od nowa w warunkach studyjnych, ale też znacznie poszerzyliśmy i uzupełniliśmy. Kurs jest więc nowy i bardzo aktualny, ale jednocześnie wiedza i sposoby w nim zawarte są sprawdzone i przetestowane.
Jeśli zastanawiasz się, czy ten materiał faktycznie jest dla Ciebie, obok znajdziesz podsumowanie naszej propozycji. Zobacz co dokładnie dostaniesz:
Masz pełen, niezbędny zestaw do prowadzenia marketingu. Ustalisz kierunek, wdrożysz w praktyce ten plan i będziesz kontrolować jego realizację.
Wreszcie będziesz mieć jedno miejsce, w którym tworzysz, zbierasz i organizujesz wszystkie materiały. Wykorzystasz do tego gotowe narzędzia.
Stawiamy na konkretny. Każdy temat pokazujemy przede wszystkim od strony narzędzi, z realnymi przykładami i zastosowaniami.
Narzędzia, które poznasz, są elastyczne i łatwo dopasujesz je do swoich potrzeb. Ich potencjał przyda się również poza marketingiem.
Omawiamy przepis na prowadzenie marketingu, który ma swoją strukturę i etapy. Wszystko jest uporządkowane, ma logiczną kolejność.
Pomożemy jeśli się zatniesz albo coś będzie niejasne. W ramach społeczności możesz zadawać pytania oraz brać udział w spotkaniach na żywo.
W jednym kursie poznajesz wszystkie najważniejsze obszary, potrzebne do tego, żeby prowadzić skuteczny marketing. Masz pewność, że niczego nie pomijasz.
Zrobiliśmy za Ciebie wszystkie szablony, dashboardy, prompty i bazy danych, których potrzebujesz. Kopiujesz to do siebie jednym kliknięciem.
Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, baz danych i automatyzacji wiele zadań wykona się szybko i bez wysiłku. Pokażemy Ci jak to skonfigurować.
Przez cały kurs pracujemy na prawdziwym przykładzie. Zobaczysz jak można zastosować te wszystkie sposoby i narzędzia w realnym biznesie.
Kurs jest nagrany w jakości premium. Z pięknymi infografikami, profesjonalnym oświetleniem, montażem i dźwiękiem. Umieszczony na autorskiej platformie kursowej.
Kurs to ponad 40 lekcji, 6 godzin nagrań, 12 rozbudowanych playbooków tekstowych, prompty, pełne case study marketingu dla wybranej firmy, prezentacje z przykładami, kompletny dashboard marketingowy w Notion oraz wiele więcej.