
Jacek Kłosiński
marketingopanowany.pl
Więcej obserwujących, wyższe zarobki, odświeżona strona i masa nowych pomysłów. Zobacz, jak nasz kompleksowy kurs o marketingu pomógł Klaudii uporządkować i rozwinąć swoją działalność.
Poniżej znajdziesz nie tylko tekstowe case study, ale też rozmowę wideo. Klaudia opowiada w niej o szczegółach swojej pracy nad marketingiem na podstawie naszego kursu.
Kim jest Klaudia?
Klaudia Grochowska-Pawłowicz tworzy markę Euflonica, w ramach której pomaga w brandingu soloprzedsiębiorcom i małym firmom. W branży graficznej działa już od ponad 15 lat.

Klaudia Grochowska-Pawłowicz, założycielka marki Euflonica
Jak pomogliśmy?
Klaudia wzięła udział w naszym kompleksowym kursie o marketingu. Poznała nie tylko nowe koncepcje i metody marketingowe, ale skorzystała również z naszych narzędzi i szablonów.
Zobacz case study, które pokazuje, w jaki sposób wykorzystała tę nową wiedzę, żeby ułatwić sobie pracę i rozwinąć swoją markę.
Lepiej opisana grupa docelowa
Zawsze powtarzamy, że dobry marketing zaczyna się od poznania odbiorców.
Dlatego już w pierwszym module kursu skupiamy się na określeniu grupy docelowej. Dla Klaudii ten moment też był fundamentem do wszystkich zmian.
„Opisywanie person wg Waszej metody zdecydowanie zmieniło mój sposób pracy! Mimo że nie wywróciłam swojej grupy docelowej do góry nogami, to określiłam ją trafniej i miałam wrażenie, że w końcu zintegrowało mi się wszystko i rozumiem, jak naprawdę mówić do swoich odbiorców”.
Klaudia Grochowska-Pawłowicz
Więcej idealnych klientów
Te nowe pomysły nie ograniczyły się tylko do suchych opisów. Dzięki bardziej precyzyjnemu targetowaniu, potencjalni klienci są teraz lepiej dopasowani i mniej przypadkowi.
„Mogę śmiało powiedzieć, że mam więcej pytań o współpracę od IDEALNYCH klientów, właściwie nie zdarzają mi się już nietrafione zapytania od przypadkowych osób, które nie skorzystają z mojej oferty”.
Klaudia Grochowska-Pawłowicz
Masa pomysłów na treści
Wiedza zawarta w kursie pomogła Klaudii tworzyć szybciej i łatwiej różnego rodzaju treści. Zniknął problem wiecznego zastanawiania się, co i gdzie opublikować.
Zbudowała solidną bazę pomysłów, która okazała się kluczowa w rozwoju jej mediów społecznościowych.
„Zaczęłam tworzyć dużo trafniejszy content, jakby po tym kursie coś w głowie w końcu kliknęło. Treści tworzy mi się bardzo prosto. Samych pomysłów „na szybko” stworzyłam podczas kursu na minimum 3 lata. Magia!”.
Klaudia Grochowska-Pawłowicz

Klaudia tworzy różne formaty treści
Skuteczne reklamy
Klaudia zaczęła też odważniej podchodzić do budowania płatnych zasięgów. Dzięki lepszemu zrozumieniu swoich person wiedziała, jak precyzyjnie targetować treści do właściwych odbiorców.
Wyraźnie zwiększyło to skuteczność jej kampanii reklamowych.
„Śmielej zaczęłam puszczać reklamy (z dobrymi skutkami). Tu też przydały się stworzone wcześniej persony. Dzięki nim wiem teraz, że promowane treści mają sens i opowiadają o tematach ważnych dla odbiorców”.
Klaudia Grochowska-Pawłowicz
Nowi obserwujący w social media
Połączenie dobrze dobranego contentu ze wsparciem płatnym sprawiło, że Klaudia szybko rozwinęła swoje konto na Instagramie.
W krótkim czasie przeszła drogę od kilkudziesięciu do ponad 3000 obserwatorów. Co ważne, każdego dnia przybywa średnio około 10 nowych osób.
„Moje konto na Instagramie bez żadnych virali i wielkich skoków urosło z 40-50 osób do ponad 3000 od grudnia. Codziennie przychodzi do mnie przynajmniej 10 osób i bardzo niewiele odchodzi”.
Klaudia Grochowska-Pawłowicz
Nowe pomysły biznesowe
Rewolucja w tworzeniu treści była tak duża, że niektóre pomysły Klaudii stały się nawet materiałem na nowe produkty.
„Wypuściłam pierwszy produkt cyfrowy, który ułatwia mi też pracę w klientami. Dzięki pracy podczas kursu łatwiej było mi go stworzyć, odeszły wszelkie wątpliwości co do jego zasadności i sposobu, w jaki go tworzyć”.
Klaudia Grochowska-Pawłowicz

Workbook to nowy produkt cyfrowy Klaudii
Rewolucyjny pomysł na newsletter
Do rangi osobnej marki urósł też pomysł na newsletter, który powstał w trakcie pracy nad kursem. Dało to nowe opcje rozwoju firmy, a nawet spowodowało powiększenie zespołu.
„W końcu odnalazłam pomysł na newsletter, którego szukałam od miesięcy. Koncept okazał się potężny i dzięki temu mam pracę nad marką własną na co najmniej kilka lat. Mój mąż znając moje plany rzucił pomysły o pracy na etacie i pomaga mi rozwijać moją markę”.
Klaudia Grochowska-Pawłowicz

Nowa strona i materiały
Zmiany spowodowane kursem objęły tak naprawdę nie tylko większość obszarów marketingu, ale także oferty Klaudii.
„Stworzyłam lead magnety, przeramowałam całą ofertę, a co za tym idzie stronę internetową. Mimo że myślałam, że na ten moment nie będę jej ruszać, po zrobieniu całej tej pracy u podstaw w kursie zmieniłam prawie wszystko”.
Klaudia Grochowska-Pawłowicz

Klaudia przebudowała całą stronę internetową
Wyższe zarobki
To wszystko przełożyło się też na wyniki finansowe. Ciężka praca, świeże pomysły i energia do działania szybko przyniosły efekty.
„Moje zarobki wzrosły 3-krotnie od momentu skończenia kursu. Wiadomo, że ciężko jest zmierzyć co dokładnie się do tego przyczyniło, ale uważam, że gdyby nie lepsze opracowanie person, poprawa oferty i contentu, to czekałabym na ten wzrost znacznie dłużej”.
Klaudia Grochowska-Pawłowicz
Podsumowując
Klaudia włożyła duży wysiłek w ulepszenie praktycznie każdego elementu marketingu, ale to się opłaciło. Wiedza i narzędzia z kursu pomogły jej ten efekt wypracować szybciej i bardziej świadomie.
- Klaudia zwiększyła swoje zarobki trzykrotnie od czasu ukończenia kursu.
- Dokładnie poznała swoich odbiorców, co pozwoliło jej tworzyć lepszą ofertę i skuteczny content.
- Zbudowała zaangażowaną społeczność na Instagramie.
- Tworzenie treści stało się dla niej łatwe i szybkie, dzięki rozbudowanej bazie pomysłów.
- Newsletter, o którym myślała od dawna, stał się kluczowym elementem jej komunikacji.
- Nauczyła się tworzyć skuteczne reklamy.
- Przebudowała całkowicie stronę internetową.
„Ten kurs uświadomił mi też, że nigdy nie wiadomo, co spowoduje rozwój naszej firmy. Czasami wystarczy tylko to jedno pytanie czy zdanie i po kilku miesiącach możemy być w kompletnie innym miejscu!”.
Klaudia Grochowska-Pawłowicz